FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
Kodeks klanu Sith-Unit
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Forum Koniec Działalności Sith-Unit w JK3:JA+ Strona Główna » Dziennik Ustaw SU » Kodeks klanu Sith-Unit
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dorian
Dark Lord of the Sith
Dark Lord of the Sith



Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 3074
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Pią 10:37, 07 Lip 2006    Temat postu: Kodeks klanu Sith-Unit

1. Zasady wstępne
1.1 Klan Sith-Unit zrzesza zwolenników ciemnej strony mocy. Fanatyków potęgi Sith. Graczy Jedi Knight 3: Jedi Academy mod: ja+.

1.2 Członkowie kierują się głównie 3 zasadami określonymi przez starożytnych Sith. Mianowicie są to: LOJALNOŚĆ, GODNOŚĆ, WIEDZA.

1.3 Każdy członek klanu powinien szerzyć respekt dla potęgi Sith, dbać o dobrą opinię i swoja postawą dawać przykład innym.


2. Hierarchia
2.1 Najwyższą rangą w klanie jest Dark Lord of the Sith. Osoba ta nadzoruje działanie klanu i jest ostatecznym organem, ktory rozwiazuje sytuacje problemowe.

2.2 W klanie funkcjonuje czteroosobowa Sith Council. Sprawuje ona funkcję ustawodawczą lub sądowniczą, biorąc udział w głosowaniach. W jej skład wchodzą: dwoje Inquisitor'ów, jeden Marauder oraz jeden Wizard.

2.3 Każda osoba należąca do rady może podsunąć dowolny projekt do głosowania. Członkowie posiadają inicjatywę ustawodawczą.

2.4 Ponadto w klanie są 3 rangi niższe. Wśród nich na najwyższym stopniu stoją Sith Apprentices, potem są Sith Acolytes, a na najniższym stopniu są Sith Adepts.

2.5 Wśrod Apprentice'ow wyróżniamy dwa nadawane tytuły: Sith Prophet - dla tych którzy wybitnie posługują się force oraz Sith Warrior - dla tych którzy wybitnie posługują się lightsaberem.

2.6 Wśród Acolyte'ów wyróżniamy dwa nadawane tytuły: Sith Alchemist - dla tych którzy wybitnie posługują się force oraz Sith Assassin - dla tych którzy wybitnie posługują się lightsaberem.

2.6 Jeżeli „Lordem” jest osoba płci pięknej szczyci się ona tytułem Lady of the Sith.

2.7 Oddzielną rangę stanowią Ancient Siths. Jest ona przeznaczona dla największych graczy SU, którzy przestali grać w jk3 ja+, a nadal chcą brać udział w życiu klanowym na forum.


3. Awanse i degradacja.
3.1 Prawo nadawania awansów posiadają jedynie Lordowie lub osoby przez nich wyznaczone.

3.2 Awans w klanie Sith-Unit traktowany jest jako zaszczyt. Nadawany jest za zasługi dla klanu, umiejętności oraz lojalność.

3.3 Członków Mrocznej Rady wybierają Lordowie w głosowaniu biorąc pod uwagę umiejętności oraz zasługi dla klanu.

3.4 Aby awansować na range Sith Acolyte kandydat musi otrzymać 3 plusy w tajnym głosowaniu Sith Council oraz Lordów.

3.5 Aby awansować na range Sith Apprentice kandydat musi otrzymać 5 plusów w tajnym głosowaniu Sith Council oraz Lordów.
3.5.1 Aby otrzymać tytuł Sith Warrior/Sith Prophet trzeba wygrać 6 z 9 walk mieczem/mocą z Sith Marauderem/Sith Wizardem.

3.5.2 Aby otrzymać tytuł Sith Assassin/Sith Alchemist trzeba wygrać 4 z 8 walk mieczem/mocą z Sith Marauderem/Sith Wizardem.

3.6 Aby zostać zdegradowanym potrzeba 5 minusów przyznanych w tajnym głosowaniu Sith Council oraz Lordów.

3.7 Aby zostać wydalonym z klanu trzeba najpierw być zdegradowanym do najniższej rangi a potem uzyskać 3 minusy w tajnym głosowaniu Sith Council oraz Lordów.

3.8 Ranga Lorda of the Sith jest ograniczona dla członków o wybitnych zasługach. Może być tylko jeden Dark Lord of the Sith oraz dwóch Lordów of the Sith. W przypadku odejścia jednego z Lordów z klanu odbywają się następujące pojedynki:
3.8.1 Jeżeli z klanu odchodzi Lord of the Sith o puste stanowisko mogą ubiegać się pozostałe osoby należące do Mrocznej Rady. Jednogłośną decyzję podejmują Lord i Dark Lord.
3.8.2 Jeżeli z klanu odchodzi Dark Lord of the Sith dwóch pozostałych Lordów walczy o jego miejsce w pojedynku do 10 wygranych. Po wyłonieniu zwycięzcy puste miejsce Lorda of the Sith zapełniane jest w sposób omówiony w punkcie 3.6.1.

3.9 Aby usunąć Dark Lorda, Lorda lub Radnego ze stanowiska umożliwiającego kierowanie klanem (degradacja na rangę Sith Apprentice) potrzebne jest jednogłośne głosowanie pozostałych członków Sith Council i Lordów w tej sprawie oraz ponad 50% głosów popierających wniosek w wewnątrzklanowej ankiecie trwającej 3dni.


4. Sposób sprawowania rządów
4.1 W głosowaniach Dark Lord of the Sith posiada potrójny głos, pozostali Lordowie podwójny głos, natomiast Sith Council pojedynczy.

4.2 W każdym głosowaniu udział biorą Lordowie oraz Sith Council. Dark Lord nie jest do tego zobowiązany, jednak może zawsze głosować.

4.3 Głosowania odbywają się na forum klanu jako ankiety trwające tydzień. Liczą się tylko te głosy, które zostaną oddane w tym czasie.

4.4 W przypadku remisu w głosach wybiera się opcję, którą poparł Dark Lord.


5. Funkcje klanowiczów.
5.1 Każdy członek klanu Sith-Unit jest zobowiązany do przestrzegania wszystkich zasad i nakazów osób wyższych rangą. Niesubordynacja grozi postępowaniem karnym a nawet wykluczeniem z klanu.

5.2 Według trzech zasad podstawowych wymagana jest od wszystkich należyta dyscyplina i szacunek wobec SU.

5.3 Funkcje Dark Lorda of the Sith.
5.3.1 Dark Lord of the Sith jest najwyższym organem reprezentującym cały klan na arenie jk3 oraz poza nią.
5.3.2 Sprawuje władzę wykonawczą. Umieszcza nowe ustawy w Dzienniku Ustaw i w związku z tym odpowiedzialny jest za ich realizację.
5.3.3 Za swoje postępowanie odpowiada przed pozostałymi Lordami oraz Mroczną Radą. Tak jak wszyscy członkowie, zobowiązany jest do przestrzegania Kodeksu.
5.3.4 Nadzoruje pracę klanu i wypowiada się w sprawach najwyższej wagi.

5.4 Funkcje Lordów of the Sith.
5.4.1 Lordowie of the Sith wiernie wspierają działania swojego przywódcy, jak również uważnie je kontrolują.
5.4.2 W wypadku, gdy Dark Lord nie jest w stanie sprawować swojej funkcji obaj go zastępują.
5.4.3 Zajmują się głównie funkcjonowaniem klanu oraz sprawami wewnętrznymi.

5.5 Funkcje Sith Inquisitor’ów
5.5.1 Inquisitor ma prawo prowadzić dyskusje z innymi klanami (ustalac klanówki, sojusze, oznajmiać o wojnach)
5.5.2 Inquisitor może szpiegować inne klany pod nieznanym nickiem.
5.5.3 Inquisitor zajmuje się struktura wewnętrzną klanu i zobowiązany jest do egzekwowania dyscypliny.
5.5.4 Inquisitors powinni znać wszystkie klanowe zasady i kodeks oraz w razie potrzeby wyjaśniać je reszcie klanowiczów.
5.5.5 Inquisitor powinien charakteryzować się: umiejętnościami dyplomatycznymi, rozwagą oraz wiedzą.

5.7 Funkcje Sith Marauder
5.7.1 Marauder odpowiada za umiejętności walki mieczem całego klanu.
5.7.2 Marauder powinien nadzorować składy Saber Wars.
5.7.3 Marauder testuje członków i przyznaje im tytuły: Sith Warrior oraz Sith Assassin.

5.8 Funkcje Wizadr’ów of the Sith.
5.8.1 Wizard odpowiada za umiejętności posługiwania sie mocą całego klanu.
5.8.2 Wizard powinien nadzorować składy Force Wars.
5.8.3 Wizard testuje członków i przyznaje im tytuły: Sith Prophet oraz Sith Alchemist.

5.9 Każdy klanowicz jest zobowiązany pomóc swojemu klanowemu koledze w szkoleniu i różnego rodzaju innych problemach.

5.10 Klanowicze muszą wykonywać polecenia wyższych rangą.

5.11 Klanowicze ponosza odpowiedzialnosc karna wyznaczona przez Lordow lub Rade za wszelkie: klotnie, zniewazanie sie, lamienie sie i naduzywanie admina. Prawo to dziala niezaleznie od rangi oskarzonych i w przypadku gdy w stanie oskarzenia jest osoba uprzywilejowana nie ma ona prawa glosowac. Nie bierzemy pod uwage z czyjej winy powstal konflikt. Klan nie jest odpowiednia plaszczyzna do klotni.


6. Server.
6.1 Klan Sith-Unit posiada zazwyczaj serwer działający 24 godziny na dobe.

6.2 Może istnieć więcej niż jeden serwer.

6.3 Zachowanie na serwerach SU.
6.3.1 Na serwerach obowiązuje całkowity zakaz: lamienia; floodowania; wyzywania; odgrywania się, gdy zostanie się ofiarą lamy; rekrutowania do innych klanów; awansowania członków innych klanów; reklamowania wszelkiego rodzaju ip innych serwerów oraz stron (poza należącymi do SU).
6.3.2 Każdy użytkownik serwera SU powinien zachowywać się przede wszystkim kulturalnie i z szacunkiem wobec innych graczy.
6.3.3 Wszystkie przewinienia lub wykroczenia będą karane w sposób jaki uznają administratorzy.
6.3.3 Jakiekolwiek zadawanie innym dmg poza duelem jest dozwolone jedynie w Alternate Dimension /amaltdim

6.4 Hasło na admina ustawowo posiadają członkowie Mrocznej Rady, Lordowie oraz klanowicze, którzy mają finansowy wkład w istnienie servera.

6.5 Stopień admina, który przydziela się członkom zależny jest od Lordów.

6.6 Na serwerze klanu Sith-Unit w każdą sobotę od 18 do 21 odbywają się treningi, na które wstęp mają tylko klanowicze oraz sojusznicy.

6.7 Na serwerze klanu Sith-Unit w każdą niedzielę o godz 20 odbywa się sparing.

7. Nieobecność klanowiczów.
7.1 Członek klanu Sith-Unit zobowiązany jest poinformować władze o swojej nieobecności, gdy przewiduje jej trwanie na okres dłuższy niż miesiąc.

7.2 Klanowicze, którzy poinformowali o swojej nieobecności przechodzą w stan hibernacji i są zawieszani w swoich prawach i obowiązkach na określony czas.

7.3 Nieusprawiedliwiona nieobecność w klanie na czas dłuższy niż miesiąc może zostać potraktowana jako odejście, a członek może być wydalony z Sith-Unit. Po powrocie takowego gracza powinno się go przyjąć z powrotem (jedynie w przypadku dobrego uzasadnienia nieobecności). Gracz zaczyna wtedy swoją karierę w szeregach klanu od początku.

7.4 Hibernacja może maksymalnie trwać 3 miesiące. Po tym czasie Trójca Lordów decyduje o tym, co zrobią z nieobecną osobą.

8. Wyrok Śmierci.
8.1 Władze SU mogą wydać na gracza, który złamie wszelkie zasady SU i znieważy nasz klan Wyrok Śmierci. Polega to na tym, iż lamienie takiego użytkownika na klanowych serwerach jest całkowicie dozwolone.
8.2 O wydaniu Wyroku Śmierci koniecznie trzeba poinformować graczy, których one obowiązują, zanim rozpocznie się lamienie.
8.3 Wyrok Śmierci może obowiązywać całe klany. Dotyczy on tych organizacji, z którymi SU prowadzi wojnę.

9. Rekrutacja
9.1 Osoba do tego uprawniona (Lord lub Dark Lord) wyznacza rekrutowi 3 graczy nalezacych do klanu, do ktorych rekrut musi sie zglosic w celu rozegrania meczu na zasadach ESL.
9.2 Rekrut ma maksymalnie 3 dni na rozegranie tych spotkan, w wyjatkowych przypadkach okres ten moze ulec zmianie.
9.3 Wyniki beda prezentowane na forum oraz kazdy ze sprawdzajacych jest zobowiazany krotko wypowiedziec sie na temat rekruta, aby ułatwić głosowanie innym.
9.4 Rekrutować mogą członkowie Sith-Unit, którzy mają rangę wyższą niż Sith Adept oddając głos w tajnej ankiecie, na podstawie danych o rekrucie i wyników meczów.
9.5 W ankiecie każdy z członków może wypowiedzieć się tylko jeden raz, nie podważając opini klanowiczów, mianowicie dany członek ma się wypowiedzieć dlaczego tak lub nie.
9.6 Rekrut jest przyjmowany wtedy i tylko wtedy, gdy powyzej 60 % klanowiczow bedzie na TAK.
9.7 Rekrut zobowiązany jest do złożenia podania na forum klanu, zatwierdzonego przez któregoś z Lordów lub Radnych.
9.8 Podanie rekrutacyjne jest zamykane po 7 dniach od założenia i brane pod uwagę są jedynie te głosy które zostały oddane przed jego zamknięciem.
9.10 Do rekrutacji zostają dopuszczone osoby które ukończyły 15 lat.

10. Nicki
10.1 Każdy klanowicz może mieć maksymalnie 3 nicki, o których powinna być poinformowana reszta członkow.
10.2 Pierwszeństwo w doborze nicków mają wyżsi rangą.
10.3 Nick „padawan” oraz inne fake'i są zabronione.
10.4 Klanowicze są zobowiązani do używania zarejestrowanych nicków.

11. Uprawnienia.
11.1 DL - 3 glosy w glosowaniach, administracja forum i konsolą
servera
L - 2 glosy w glosowaniach, administracja forum i konsolą servera
Sith Council - 1. glos, moderacja forum i adminowanie na serverze.
Ancient Sith - brak możliwości głosowania, moderacja całego
forum, brak admina na serverze.
11.2 Wszelki samodzielny i bezprawny (nieuzgodniony w glosowaniu z
Rada i Lordami) atak na uprawnienia Mrocznej Rady, Lordow i Dark
Lorda oraz takowa proba przejecia wladzy w klanie SU grozi
degradacja oraz usunieciem ze stanowiska umozliwiajacego wpływ
na kierowanie klanem

12 Tagi
12.1 Klan Sith-Unit posiada oryginalny wzór tagu, który jest wymagany od
klanowiczów na wszelkiego rodzaju spodkaniach międzyklanowych
(na sparingach, klanówkach, turniejach). W pozostałych przypadkach
klanowicze mają dowolność w wyborze modelu tagu pod warunkiem,
że zawiera on litery SU.
12.2 Tag dla Dark Lorda - Sµ.dl.nick
Tag dla Lordów - Sµ.l.nick
Tag dla Sith Council - Sµ.nick
Tag dla pozostałych klanowiczów - sµ.nick

13. Uwagi końcowe.
13.1Kodeks klanu Sith-Unit formułuje wszystkie obowiązujące zasady i przestrzeganie go jest obowiązkowe wśród wszystkich klanowiczów oraz użytkowników serwerów.






/opracował Dorian.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dorian dnia Wto 10:39, 25 Gru 2007, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum Koniec Działalności Sith-Unit w JK3:JA+ Strona Główna » Dziennik Ustaw SU » Kodeks klanu Sith-Unit
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group