FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
Sztuczki w JK3
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Forum Koniec Działalności Sith-Unit w JK3:JA+ Strona Główna » Free Speech » Sztuczki w JK3
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
|v|Hetman




Dołączył: 25 Maj 2006
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Brześć

 Post Wysłany: Śro 7:20, 30 Sie 2006    Temat postu: Sztuczki w JK3

Pewnie i tak powiecie że to co napisałem jest dla noobków i wszyscy to znają -,-
Ale to jest właśnie ta część JK3 o której nikt nie chce powiedzieć....

1.Sztuczka z wirującym mieczem

Wbrew pozorom sztuczka dość prosta do wykonania Cool
Przed wykonaniem sztuczki znajdź jakieś klawisze do zbindowania komendy /amhips (wpisz w konsole /bind h ampips , wtedy po naciśnięciu H oprzesz ręce na biodrach) , przygotuj też jakiś pobliski klawisz do obracania się w prawo (myszką nie dasz rady się płynnie obracać)



Wpisujemy w konsole komende /cl_yawspeed 1200 (może to być jakakolwiek wysoka wartość np. /cl_yawspeed 999 )
( będzie to nam służyć do obracania się z zawrotną szybkością )

A teraz sposób wykonania sztuczki :

Stajemy i wyrzucamy miecz do góry ,na pewną wysokość (błędem jest jeśli ktoś trzyma długo prawy przycisk myszy i miecz niepotrzebnie wiruje mu w powietrzu)



Teraz całą filozofia polega na tym , aby nie pozwolić ,aby powracający miecz trafił spowrotem w nasze ręce , puszczając prawy przycisk myszy kierujemy się twarzą do ziemi i zaczynamy się kręcić . Musimy doprowadzić do takiego stanu , żeby miecz nas "gonił". Jak widać na screenie , ja poruszam się w prawo , natomiast mój miecz próbuje doginić moją rękę.



Teraz ,wciąż się obracając się wciskamy klawisz , który uprzednio przygotowaliśmy sobie jako bind komendy /amhips



Kiedy już oprzemy ręce na biodrach i sytuacja jest "ustabilizowana" , możemy śmiało przestać się obracać , miecz będzie wirował wokół nas Razz



Będę rad , gdy ktoś opanuje tę sztuczkę dzięki powyższemu opisowi.

2.Kolorowe i "powykręcane" nicki

Kolorowe nicki :

Żeby mieć czerwony nick lub pisać na czerwono wpisz ^1Twój nick
To samo tyczy innych kolorów :

0 = Czarny
1 = Czerwony
2 = Zielony
3 = Żółty
4= Niebieski
5 = Błękitny
6 = Fioletowy
7 = Biały

Zapewne widzieliście jak ktoś ma "powyginany" nick. np. ĎăŠ@R

Trzymacie lewy alt i wpisujecie numery na klawaiaturze numerycznej , numery odpowiadające odpowiednim znakom są dostępne [link widoczny dla zalogowanych]
Ciekawy znaczkek jaki można wstawić w Jedi Academy jest pod numerem 14523 Wink

3.Latanie w Jedi Knight 3




JAK LATAĆ - Nie trzeba stawiać serva żeby postarać się o jakąś obszerniejszą mapę do latania , wystarczy że podczas single player game wpiszecie kod , przez który przeskoczycie na inną mapę (to opisze później), ale najpierw po kolei co i jak dla początkujących

1. Aby przywołać dany statek "przywołujecie" konsole (shift i ~ ) wpisujecie devmapall lub helpusobi 1 (jeśli po wpisaniu tego pierwszego kody nie działają , to trzeba wpisać to drugie)

Do konsoli wpisujecie: npc spawn vehicle (tu wpszecie jedną z nazw statków znajdujących się poniżej) :

lambdashuttle
tie-bomber
tie-bomber2
x-wing
z-95

2. W miejscu gdzie staliście powinien pojawić się statek , wchodzicie do niego (enter) i przyciskacie spacje dopóki nie oderwie się od ziemi. Sterujemy myszką (obieramy nią kierunek - góra , dół , prawo , lewo ) oraz klawiaturą ( - do góry=>przyspieszamy , na dół => zwalniamy)

3.Wysterowanie takim szybkim statkiem jak x-wing może być trudne na ciasnych mapkach jakie są dostępne w misjach Jedi Academy. Jedyna misja w której mapa była dość obszerna do latania to misja ze ścigaczami(tam nauczyłem się latać). Na początek nauki latania proponuje statek Lambdashuttle - jest zwrotny i nie ma takiego kopa jak x-wing

4.Proponuje wam ściągnąć sobie mapy do FFA ,(Wygodne , obszerne - idealnie odzwierciedlające otoczenie sceny z EPISODE III , Do wyboru są :

EPISODE III Map Pack 1 - Pod tym linkiem znajdziecie zestaw map , między innymi statek Grievousa , możecie wydostać się z niego (wpisując kod na przenikanie przez ściany noclip) i polatać poza statkiem. Szczególnie polecam tą mapę). Żeby przeskoczyć na tą mapę wpisujecie do konsoli: devmap sjc_the_invisible_hand_v1

EPISODE III Map Pack 2 - Tutaj ściągniecie mapy Mustafar i Utapau (szczególnie polecam Utapau, nadaje się idealnie do latania). Jeśli chcecie polatać na Utapau wpisujecie do konsoli: devmap sjc_utapau_grievous_end1

EPISODE Map Pack 3 - Wraz z paroma innymi mapami jest też mapa Kashyyyk , bardzo obszerna. Jeśli wybieracie Kashyyyk wpisujecie do konsoli: devmap sjc_kashyyyk4

Repertuar statków i pojazdów w JA jest dość skąpy , więc proponuje ściągnąć jakieś modele z [link widoczny dla zalogowanych] . Model jakim ja latam to Episode III Starfighter (Widzieliście go w Revenge of the Sith m.in. Bitwie nad Corrusant), ściągnijcie go tutaj - Żeby przywołać model statku Obi Wana wpisujecie do konsoli npc spawn vehicle manq-jsf-obi


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Fobos




Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 1911
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Zewsząd

 Post Wysłany: Czw 9:26, 31 Sie 2006    Temat postu:

Wirowanie mieczem wokol reki:
Trzeba podskoczycm rzucic miecz w podloge przed siebie i szybko obrocic sie o 180 st. Jesli wyjdzie to perfekcyjnie (co moim zdaniem jest trudniejsze niz z amhips) to miecz bedzie wirowal caly czas w pionie wokol reki . . .
A do sztuczek wypadaloby dodac:

1) Jak sie powiesic?
Zawieszamy sie linka gdzies na suficie przyciskamy shift (domyslnie) zeby stanac na podlodze, w konsoli piszemy /ambeg a nastepnie naduszamy raz shift (postac powinna sie z "pozycji" ambeg ulozyc nieco inaczej). Teraz naduszamy przycisk "linki" aby nieco podniesc sie w gore i voila Smile

2) Jak sprawic by postac "zatrzymala" animacje ktora wykonuje?
Bardzo proste, wybieramy 'malee' (piesci) wykonujemy jakis ruch (np. odbijamy sie od sciany) i podczas wykonywania "akcji" naciskamy i przytrzymujemy 'inv. use' (w controls mozna ustawic). wazne by nie wybrac zadnego urzadzenia w inventory, bo wtedy sztuczka nie zadziala.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
|v|Hetman




Dołączył: 25 Maj 2006
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Brześć

 Post Wysłany: Wto 23:06, 26 Wrz 2006    Temat postu:

Rapujące jaszczurki :

Przywołujemy jaszczurzynę

/npc spawn howler

Uderzamy ją pięścią...i jaszczur zaczyna rapować Laughing umcu umcu



Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum Koniec Działalności Sith-Unit w JK3:JA+ Strona Główna » Free Speech » Sztuczki w JK3
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group